سه‌شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۸

به همت محفل قرآنی «تسنیم» اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان؛

نشست هم‌اندیشی فعالان قرآنی در سمنان برگزار شد

نشست فعالان قرانی

به همت محفل قرآنی «تسنیم» اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان نشست هم اندیشی فعالان قرآنی با محوریت ترویج قرآن کریم و تبیین مکتب شهیدان با حضور بیش از ۷۰ نفر از مبلغان، فعالان و کنشگران قرآنی- فرهنگی سمنان در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی تشکیل جلسه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان، به همت محفل قرآنی «تسنیم» این اداره کل نشست هم اندیشی فعالان قرآنی با محوریت ترویج قرآن کریم و تبیین مکتب شهیدان با حضور حجت الاسلام محسن آمره، مسئول قرارگاه مردمی جلسات خانگی قرآن کریم؛ حجت الاسلام سید جعفر دزفولیان، معاون شبکه‌سازی ستاد جامعه قرآنی عصر کشور؛ محمد طاهریان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان و جمعی از مبلغان، فعالان و کنشگران قرآنی - فرهنگی سمنان در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی برگزار شد.

نشست هم‌اندیشی فعالان قرآنی در سمنان برگزار شد

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان در این جلسه پس از تسلیت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای غزه و لبنان و محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، اظهار داشت: محافل قرآنی و جلسات خانگی بستر مناسبی برای روایت مکتب شهدا و ترویج خواندن قرآن در جامعه است؛ لذا جهت تحقق این منظور، همکاری در برگزاری جلسات خانگی قرآن کریم را با جامعه فرهنگی قرآنی «تسنیم» شروع کرده‌ایم. امید است با تشویق کردن و اهمیت دادن به اعتقادات قرآنی در جامعه، بتوانیم برکات این کتاب اسمانی را در زندگی خود جاری و موجبات رضایت خداوند متعال را فراهم کرده و زمینه‌ساز ظهور حضرت ولیعصر (عج) باشیم.

نشست هم‌اندیشی فعالان قرآنی در سمنان برگزار شد

در این نشست محسن آمره، مسئول قرارگاه مردمی جلسات خانگی قرآن کریم و همچنین حجت الاسلام سید جعفر دزفولیان، معاون شبکه‌سازی ستاد جامعه قرآنی عصر کشور به تبیین این طرح پرداختند و به سؤالات حاضرین پاسخ دادند.

در ادامه اعضای جلسه به ارائه نظرات و پیشنهادات خود در راستای ارتقای فعالیت‌های قرآنی شهرستان پرداختند و همچنین نقاط ضعف و قوت فعالیت‌های قرآنی و اجرای برنامه مشترک قرآنی مورد بررسی قرار گرفت.

گفتنی است، در این برنامه حکم مسئولیت دبیر محفل قرآنی «تسنیم» توسط مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان به محترم میرحاج اهدا شد.

نشست هم‌اندیشی فعالان قرآنی در سمنان برگزار شد

نشست هم‌اندیشی فعالان قرآنی در سمنان برگزار شد

برچسب‌ها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
3 + 10 =